środa, 29 września 2010

Lubię, a co:)

Dziękując za zaproszenie od Hoppika i Dagi podaję listę rzeczy które lubię.

Gdy mam czas to...
1 Lubię oglądać ulubione seriale, jest ich kilka i choćby nie wiem co się działo o pewnej godzinie lubię zasiąść przed TV.
2 Lubię podjadać i mieszać jedzenie. Mogę po ogórkach zjeść kanapkę z nutellą i popić jogurtem. To chyba pozostałości po ciąży. Jedzeniu nigdy nie odmówię.
3 Lubię ciszę i spokój w moim domu, lepiej się wtedy skupiam na zadaniach jakie mam wykonać.
4 Lubię (uwielbiam) kawę z mlekiem (dużą ilością mleka) mogę takich wypić kilkanaście w ciągu doby.
5 Lubię rozmowy z ludźmi - doceniłam to dopiero po powrocie do pracy.
6 Lubię kuchnię mojej babci.
7 Lubię polską złotą jesień (może jeszcze w tym roku uda mi się jej doczekać)
8 Lubię kolor zielony
9 Lubię marzyć (i realizowaćź te marzenia)
I po 10-te. Lubię zabawy i czas spędzony tylko z córkami (powinnam napisać to jako punkt pierwszy) ... One są zawsze pozostaną na pierwszym miejscu.

Do zabawy w 10 rzeczy które lubię zapraszam, o ile jeszcze się nie bawiły: Angel, Bellę, Jośk@ę, Marlenę i Majeczkę.

1 komentarz:

P. pisze...

Zadanie wykonane ;p