wtorek, 22 stycznia 2013

Gaduła.

-kocham!
-a kogo kochasz Haniu?
-tatusia i mamusię, a nie człowieki* i pany, to ich nie lubię.

A ja, ja lubię tą jej składnię....gada, ciągle gada, gdy Paula w przedszkolu buzia jej się nie zamyka, chodzi, nuci, czyta bajki, nie mam z nią problemu, nawet stół kuchenny dostał nowe image, skróciłam mu zbyt długie giry i przemalowałam blat. Człowiek jak ma za dużo wolnego czasu to szaleje ... i (ale cicho sza proszę trzymać kciuki) zaprzyjaźniam się z szydełkiem.

*to chyba efekt uwielbienia do Króla Juliana  :-)
PS. Mamy już suknię dla Meridy, brakuje włosów, gdzie kupić czerwoną perukę?

3 komentarze:

jo@śka pisze...

Też uwielbiam gadanie mojej Mi. Za chwilę nic nie zostanie z jej niepoprawnej troszkę polszczyzny :((( Meridowa peruka jest na allegro ale droga...

Madzik pisze...

Super:) Nie mogę się doczekać aż nam się Adi w końcu porządnie rozkręci z mówieniem:)

Bella pisze...

poszukaj w używanej odzieży... peruka i jakaś Merida.. masakra ale to wszystko przede mną ech...