czwartek, 8 lipca 2010

One dwie :-)

Można je zobaczyć o TU

6 komentarzy:

P. pisze...

Hi hi, chyba sobie zapiszę link i będę włączała ilekroć mój humor się pogorszy. Fajne te Twoje śmiesznotki. A Twoja starsza córa jest po prostu bajeczna, mam do niej słabość ;). Dwie takie ślicznotki w domu i tatuś będzie musiał drzwi na klucz zamykać ;p. Naprawdę gratuluję Ci dzieci. Jedną bym Ci z chęcią podprowadziła ;p

Goja pisze...

Tak na godzinkę to możesz zabrać obie, troszkę bym odsapnęła - tylko nie wiem co na to Wasze Tygrysiątko :*

P. pisze...

On za dziećmi przepada. Na spacerze mogłoby mnie z nim nie być, jak tylko zobaczy dziecko, macha ogonkiem i biegnie. Także chociaż z nim względny spokój bym miała ;)

Marlena pisze...

są świetne, a ten śmiech jest bezcenny i obie takie śliczne, normalnie miód malina ;)

Unknown pisze...

widziałam wczoraj. Ale nie potrafiłam napisać komentarza;/ Cudne są. Pokaże mamie dziś. Tylko biedna nie może się śmiać. Bo ją wszystko BOLI.

Goja pisze...

Marlenko i Czarodziejko. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa.
PS. Przesyłam pozdrowienia dla mamy (oby szybko doszła do siebie) :*