sobota, 3 lipca 2010

Weekendowo pozadomowo.

Dziś (naste) urodzinki mojej kochanej babci. Popołudniu rodzinką spotykamy się na działce, by wspólnie świętować. Pogoda wyśmienita, mam nadzieję, że utrzyma się tak przez cały weekend, gdyż mamy w planie zostać u dziadków aż do niedzieli. Może uda mi się zrobić kilka zadowalających fotek, działeczka o tej porze roku obfituje w piękne widoczki, choć po tegorocznych ulewach wiele krzewów nie obrodziło w piękne kwiaty.
4 lipca wybory - idę - mam nadzieję, że wygra pan K....i. To moje trzecie świadome wybory głowy państwa ... Och oby tym razem wyszło na moje:)
I na koniec.
Miało być video ze wspólnej zabawy (ale chyba za duże rozmiary mi się tworzą) ...
Będą moje małe śpiochy.

2 komentarze:

majacyranek@gmail.com pisze...

Super te Twoje śpiochy:)
Mam nadzieję,że urodziny się udały?
Pozdrawiam
Maja

Goja pisze...

O tak, było wyśmienicie :)